Friday

Celcom dianugerah Sijil ISO 9001:2008



KUALA LUMPUR - Celcom Axiata Bhd telah menerima persijilan Sistem Pengurusan Kualiti (QMS) ISO 9001:2008 (QMS) bagi kebolehannya memberikan perkhidmatan konsisten sejajar dengan keperluan pelanggan dan pengawalseliaan.

Dalam satu kenyataan di sini hari ini, ia berkata persijilan itu diterima oleh ketua pegawai jualan dan komersil, Eric Chong dan diserahkan oleh pengarah urusan Sirim Qas International Sdn Bhd, Khalidah Mustafa.

Chong berkata sebagai syarikat pertama dalam industri itu yang menerima persijilan ISO 9001:2008, Celcom akan meneruskan komitmen mereka untuk memastikan keperluan pelanggan dapat dipenuhi, terutamanya dalam menyelaraskan proses dan menentukan kualiti.

"Apa yang kami buat di Celcom kebanyakannya adalah untuk menarik pelanggan mengikut terma mereka sendiri kerana kami percaya keperluan pelanggan sentiasa berubah," kata Chong.

ISO 9001:2008 adalah satu set amalan kualiti yang menggalakkan pendekatan proses bila membangunkan, perlaksanaan dan keberkesanan sistem pengurusan kualiti. -Bernama

sumber:

No comments:

ikan hiasan / ornamental fish

Web Counter