Tuesday

Milah dan Angkara benda petak..



Ada ke orang macam ni?
Milah bukan nama sebenar jarang-jarang keluar rumah dan telah mabuk dengan benda-benda yang berbentuk petak. Dia selalu berurusan menggunakan benda-benda petak itu. Malah, Milah juga selalu shopping dengan menggunakan benda-benda petak tu. Milah tak main la pasaran tempatan. Dia main pasaran global. Interneseonal la katakan. Dolar, paun syiling, baht, peso dan lain-lain. Suatu hari Milah rasa nak masak. Dia pergi pasar sebab nak beli ikan. Nak makan ikan goreng terbelah belakang katanya. Akhirnya hajat Milah pun tercapai. Milah puas sebab sebelum-sebelum ni Milah hanya makan benda-benda petak tu. Kesian Milah jadi taksub dengan benda petak tu. Itulah akibat kerana terlalu asyik mengadap pc/komputer/lappy/talifon bijak/iPak/gadjek dalam kehidupan sehari-hari. Harap Milah menjadi normal kembali. Tergantung...

p/s : kasalahan ejaan adalah disengajakan.hehe...

sumber:


3 comments:

siti naqiah said...

kesian milah..naseb baek xjadik mcm milah, haha

hainom OKje said...

Moral of the story.... jangan le terlalu taksub!heee

admin said...

@siti boleh jadi sebahagiannya.hehe
@Okje betul la.dan jgn makan benda2 petak tu.hehe

ikan hiasan / ornamental fish